Home / Advertorial

Advertorial

Promosi berbentuk advertorial untuk pelanggan yang meliputi kempen, keluaran produk baru dan lain-lain

Huawei P9: Telefon Kamera Terbaik Dengan Kerjasama Leica

Huawei Technologies dari China baru-baru ini telah melancarkan telefon pintar terkininya iaitu P9, yang menampilkan kamera dua lensa dengan kerjasama Leica dari Jerman yang telah menggegarkan dunia telefon pintar. Telefon pintar P9 merupakan telefon yang paling canggih dari syarikat gergasi China tersebut yang kini berada di kedudukan nombor tiga pengeluar …

Read More »

Huawei Merupakan OEM Telefon Pintar Yang Paling Selamat

Dengan pesatnya pembangunan dan semakin luasnya penggunaan telefon pintar, faktor keselamatan menjadi semakin penting. Dengan adanya data yang semakin hari semakin murah, kini anda lebih terdedah kepada risiko keselematan seperti virus, malware, eksploitasi dan bermacam-macam lagi. 32% peranti Android tidak boleh dikemaskini Walaupun Google telah berusaha bersungguh-sungguh bagi mengemaskini sistem …

Read More »

GrabCar, Alternatif Kenderaan Awam Yang Lebih Murah

GrabCar Malaysia

“Anda baru sahaja tiba dengan bas di tengah bandar Kuala Lumpur agak lewat dari yang dijangkakan. Nak naik LRT, dah lepas jam 12 tengah malam. Takkan nak jalan balik pulak? Ada dekat sejam kena menapak ni. Nak telefon kawan-kawan, malu lah pulak, diorang mesti tengah tidur ni. Tengok dalam dompet, …

Read More »

6 Tips Basuh Baju Untuk Ibu Bekerja, Yang Tidak Cukup Masa

Sudahlah penat seharian bekerja di pejabat, balik kerja tengok menimbun pulak baju kat bakul yang nak kena cuci. Kita sebagai ibu yang bekerja, tiba-tiba rasa tertekan. Di pejabat sudah banyak kerja, balik rumah pun ada banyak lagi kerja! Arghhh! Belum lagi campur anak-anak yang bergaduh sesama sendiri. Terjerit-jerit sambil berlari ke …

Read More »

Idea Gubahan Hantaran Simple, Cantik Dan Menarik. Ada Tips Juga!

Gubahan Hantaran Simple

Gubahan Hantaran Simple Rentetan dari artikel tentang senarai barang hantaran yang ringkas sebelum ini, ramai yang memuji-muji idea dan gambar yang cantik. Lebih-lebih lagi atas kerja-keras Athiqah Rosli yang sudi mengumpul dan berkongsi idea serta inspirasi untuk gubahan dan hiasan barangan hantaran yang kreatif melalui Pinterest. Antara gambar-gambar yang dikongsikan sebelum ini seperti dibawah:   …

Read More »

8 Sebab Kenapa Perlu Melancong ke Taiwan bagi Keluarga Muslim

Melancong ke Taiwan

Percutian Muslim cukup sinonim dengan Timur Tengah. Di sana ialah tempat bermulanya peradaban manusia. Biasanya, kalau pergi Umrah, akan singgah ke beberapa negara Muslim yang lain. Ada pula yang bercuti ke Eropah, dan masih lagi menitikberatkan agama. Kesukaran tempat solat dan makanan halal adalah satu cabaran yang biasa berlaku. Dua destinasi …

Read More »

Kenapa Saya Suka MAGGI Kari Sejak Dulu Lagi?

MAGGI Kari

Sebut saja MAGGI Kari, saya pasti ramai di antara kita pasti pernah merasainya sekurang-kurangnya sekali seumur hidup. Persoalannya, kenapa saya suka makan MAGGI Kari sejak dulu lagi? Terdapat pelbagai faktor sebenarnya, barangkali anda juga mempunyai sebab yang sama dengan saya. Pastinya, ada banyak memori dan pengalaman yang telah dilalui bersama MAGGI Kari. Tidak kiralah …

Read More »

5 Tips Pindah Rumah Untuk Pengantin Baru. Guna Lori Sewa!

7 Tips Pindah Rumah Untuk Pengantin Baru. Guna Lori Sewa!

Lori Sewa atau Pindah Guna Kereta? Zaman menjadi pelajar, bukannya semua mampu menyewa lori. Kalau ada kereta Kancil yang disewa, sumbat selagi boleh. Melainkan ada kawan-kawan yang sudi ‘tong-tong’, mungkin murah sedikit. Itu zaman tiada apa-apa tanggungjawab.   Peralihan zaman Benar, itu semasa zaman jadi pelajar. Bila sudah berkahwin, bagaimana pula? …

Read More »

Rahsia Suri Rumah Bantu Suami Tambah Pendapatan Dengan Pelaburan Bursa Saham. Dari Rumah Sahaja!

Rahsia Suri Rumah Bantu Suami Tambah Pendapatan Dengan Pelaburan Bursa Saham. Dari Rumah Sahaja!

Pelaburan Bursa Saham Gaji suami tidak cukup. Gaji isteri pula cukup-cukup makan sahaja. Anak-anak ditinggalkan di rumah penjaga atau paling tidak ‘nursery’. Balik rumah, suami isteri penat. Tiada masa layan anak. Anak-anak makin rasa terbiar. Bila anak buat rumah berselerak, mulalah naik darah. Dengan tekanan yang semakin mendesak, ada isteri yang …

Read More »