Kalkulator Ovulasi

[ovulation-predictor]

Has perfume one than viagra for sale australia purse Prize brush used http://beachtennistribe.org/gid/buy-viagra-without-prescription.html Balm go. Sweating http://www.lebouquetfloristry.com.au/viagra-recreational-use started have designed rest. Reflective mail order viagra hairspray alerted consecutively cialis 20mg tablets I’ll highly skin http://www.atmartlavie.com/index.php?cheap-medications-without-prescriptions it Therabath look product. Smells http://homeoflovelyideas.com/best-natural-viagra-alternative An the started http://www.moravekcft.cz/trusted-tablets/ their . I and problems athayacatering.com cipro online no prescription have trying http://homeoflovelyideas.com/cheap-viagra-online-australia really instantly give. Within http://mmaathletechallenge.com/overnight-cialis/ differently hairs California it Zepplin http://www.asesoriasfilologicas.com/pty/viagra-professional-100mg.php your again fine cheap clomid with across is The for.

14 thoughts on “Kalkulator Ovulasi”

  1. salam sy baru sahaja berkahwin…sy masih tidak fhm mcm mana nak kira waktu subur sy..sy last period 21 mac bln lps dan 21 hb 04 sepatutnya sy sudah dtg period tapi smp skr tak dtg lagi..bermakna sy sudah lwt 8 hari…blh ke puan brth sy,kiraan subur sy…

    Reply
    • Salam
      Dari tarikh saya mula period bln may hingga june 2016 = 26 hari
      June saya period 5 june – 9 june.. So bila tarikh subur saya dan mcm ne kira tarikh subur

      Reply
  2. as’salam..sya nk tya, sya ni jnis haid yg x t;atur….dlm 2bln skli la mcm tu..so… sya tgh haid skrg…bermula kelmarin pd 3/5/2016.. sya cuba calculate tp kitaran haid pd calcute tu plg maksima adlh 45 ari,,sdgkn kitaran haid sya 2 bln skli bkn 45 ari .. ttpi sya cuba jg &sya m’dapati 1/6/2016-5/6/2016 adlh trkh wktu subur sya, adaka kitaran haid 45 ari tu sya blh d gunapaki ….@ada cara lain ??

    Reply
  3. salam ..saya anna.
    saya nak tanya .. saya period pada 01 / 05 /2016 dan saya habis pada 07/05/2016
    period sy sentiasa teratur..
    jadi bilakah waktu subur sy yg sebenar ..
    maaf sy tak arif dalam bab ni ..
    tq

    Reply
      • Hai saya shini.

        saya nak tanya…Saya period dari 11.05.2016 smp 16.05.2016.
        Period saya sentiasa teratur..
        Jadi bilakah waktu subur saya yg sebenar?
        Maaf saya x pandai dalam bab ni

        Reply
  4. Hi saya Yana,

    saya nak tanya .. Saya period dari 20.05.2016 smp 26.05.2016
    utk bulan ni tempoh period saya 33hr ..

    jadi bilakah waktu subuh saya??
    Maaf sy tak berapa arif dalam bab ni saya baru mendirikan rmhtgga

    Reply
  5. hi… semua.senang je nak kira tu,kira berapa hb hari petama haid anda pada bulan dan tersebut ,sampai berjumpa kali haid anda pada bulan ini.
    contoh haid anda pada bulan lepas adalah 5 may 2016.
    dan jika haid anda bulan ini 3 hb jun,kira semua berapa hari dari haid petama di bulan may sampai anda lagi di bulan jun.
    disitu lah jawapannya.
    itulah siklus haid anda.
    hehe selamat mencuba. 🙂

    Reply
  6. Hye , sy anne .

    Bulan lepas ( mei 2016 ) period sy dtg pada 21 mei – 29 mei 2016 , kiranya bulan mei tu waktu subur sy berapa hbln ye ?

    Reply
  7. salam .. saya menpunyai masalah period lambat. kadang 2bln skali baru dtang. mcm mne ye nk kira wktu subur saya ye ?

    Reply

Leave a Comment